ADS LAMINAR

חדר נקי במשרד - אפריל 2020

שולחן עבודה רפואי

מה המאפיינים של הלקוח?

הלקוח עובד במתכונת startup, החברה קטנה.  הרעיונות עולים לאוויר, נבדקים ויוצאים מיד לבדיקות ולייצור. החברה תזזיתית, מהירה ונטולת מערכת בירוקרטיות פנימיות ארוכות.

כמו כן, החברה עוסקת בהשתלות בגוף האדם, כלומר המוצר של החברה הוא רפואי. ולכן החברה תלויה באישורים חיצוניים (כמו ה-FDA).

תהליך קבלת האישורים הלללו נמשך המון זמן, ולכן מרגע קבלת האישורים יש צורך בביצוע פעולות מהירות, כדי להפוך את תהליך הייצור לרווחי. 

מה היו הדרישות?

אופיו המיוחד של הלקוח גזר ארבעה בקשות עיקריות:

  1. הקמת חדר נקי, ברמת ניקיון ISO-7 , בגודל 100 מ"ר. שיימוקם במרכז המשרד (!). דרישה זו ברורה כאשר מבינים את צורת העבודה של הלקוח. הלקוח עובד במתכונת של startup, עם מעט מאוד עובדים. ובעצם כל עובד קשור לקבלת ההחלטות ומעורב בכל שלב בתהליך ייצור המוצר. לכן, היה חשוב שעובדי המשרד יהיו חלק מהמתרחש בחדר הנקי, ושעובדי החדר הנקי יהיו חלק ממה שקורה במשרד. זה מתאפשר כאשר החדר הנקי הינו חלק אינטגרלי מהמשרד ולא עומד כיחידה נפרדת.
  2. הקמת החדר הנקי בזמן קצר ביותר של עשרה שבועות. לאחר שהלקוח קיבל אישור עבור יצור המוצר הרפואי שלו, היה צורך בהול בהקמת החדר הנקי על מנת לאפשר את תחילת הייצור. 
  3. שימוש בתקציב מינימאלי. לאחר שהחברה הוציאה סכום רב על קבלת אישורים, התקציב שנותר לה עבור הקמת החדר הנקי היה מצומצם, ואפשרות החריגה מהתקציב הייתה מאוד צרה.
  4. מערכת ניטור על מערכת סינון האוויר. בגלל אופי המוצר של הלקוח, קיים צורך במעקב קבוע ושוטף של מערכת סינון האוויר בחדר הנקי. כאשר ישנה תקלה, הלקוח צריך לקבל התרעה באופן מיידי. וללקוח צריכה להיות היכולת לחזור רטרוספקטיבית על כל מה שהתרחש בחדר הנקי, במקרה של תקלות או לצורך קבלת אישורים.

מה היו תוצאות הפרוייקט?

התוצאה מדברת בעד עצמה. החדר הנקי נבנה בתקופה של שמונה שבועות, עמד בתקציב הלקוח וכמובן נמצא במרכז המשרדים.

מיקומו המיוחד של החדר מאפשר להשקיף מכל משרד בחברה לפנים החדר הנקי. ובכך מאפשר הרגשה נעימה של שותפות לעובדי החדר הנקי, בניגוד לתחושת ניתוק ומחנק שלעיתים מרגישים בחדר נקי. 

כמו כן, מיקומו המיוחד של החדר הנקי, מאפשר הצצה פנימה למבקרים ולמשקיעים ללא צורך בפרוצדורה הארוכה והנוקשה של כניסה לחדר נקי, ובכך משמש כחלון ראווה של לב החברה.

הנסיון הרב של חברתינו היה "השחקן המרכזי" כדי לממש את הפתרון:

  • העמידה בזמנים התאפשרה בזכות שימוש בטכניקה של בנייה מודולרית, שמוכרת כבר שנים בחברתינו. ועל ידי הטכנאים המוסמכים והמנוסים של ADS LAMINAR. 
  • העמידה בתקציב הלקוח התאפשרה בזכות ההכרה המעמיקה שלנו בחומרים הטובים ללא התפשרות במחיר. 
  • מיקום החדר הנקי במרכז המשרדים התאפשר בזכות המחלקה ההנדסית החזקה של ADS LAMINAR ובזכות ההובלה של הטכנאים בצורה נכונה במימוש ההקמה של החדר הנקי. 
  • ניטור על מערכת סינון האוויר של החדר הנקי התאפשר על ידי שימוש במערכת HMI שפותחה בADS LAMINAR, בדיוק עבור לקוחות עם הצורך הזה (בדרך כלל מתחום הפארמה).  
מבט מהמסדרון לחדר הנקי
פנים החדר הנקי
מערכת HMI
מערכת HMI
מבט מהמסדרון לחדר הנקי
שקופית קודמת
שקופית הבאה

שמרו על קשר!

איך נוכל להשיג אותך?
מהו תחום השירות המבוקש?
איך נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן